SANATON RAKKAUS

Aika: 26.10.2019 klo 14:00
Paikka: Espoon kaupunginteatteri, Revontulentie 8, Espoo Tapiola

SANATON RAKKAUS – Tuoksuton näytös La 26.10. klo 14, Espoon Kaupunginteatteri, Revontulentie 8, Tapiola Sanaton rakkaus (Children of a Lesser God) on moderni klassikko, joka kertoo kuuron naisen ja kuulevan miehen rakkaudesta ympäristön ristipaineessa. Mark Medoffin näytelmä törmäyttää esiin kysymyksiä identiteetistä, omasta äänestä ja sulautumisesta, itsemääräämisen oikeudesta, intohimosta ja sillanrakennuksesta. Tarinassa kipinät sinkoilevat, kun kuuro Sarah ja kuuleva James ottavat mittaa toisistaan ja voimista ympärillään. Suomen kantaesityksessä nähdään upea Dawn Jani Birley, Toronton Theatre Critic’s Award -palkinnolla v. 2017 palkittu valovoimainen näyttelijä. Hän saa vastavoimakseen monista näyttämö- ja elokuvarooleistaan tunnetun karismaattisen Santeri Kinnusen. Liput 39 € (Postitettuna + 1,50 €). Sitovat ilmoittautumiset ja maksu Espoon yhdistykseen 26.9. mennessä, allergiayhdistys@ kolumbus.fi tai 09 803 9684. Nordea FI47 1583 3000 1117 13, viite 25205.