TUKHOLMAN RISTEILY TURUSTA (23 h)

Aika: 21.-22.9.2019
Paikka: VIKING GRACE, TURKU

RISTEILEMÄÄN TURUSTA TUKHOLMAAN  (23 h) La 21.9. m/s Viking Grace (ei käyntiä maissa) Lähtö Kiasman edestä klo 16.30, paluu seuraavana päivänä klo 22.00

M/S Grace luo viihtyisän ja onnistuneen risteilyelämyksen. Mukavat hytit, rauhallinen ja kiireetön oleskelu sekä upeat saaristomaisemat kruunaavat matkamme. Viking Gracella vapaa-aikakin kuluu kuin siivillä. Saamme nauttia ravintolan herkuista, musiikkiviihteestä ja tehdä ostoksia tax-freemyymälässä. Matkan hintaan sisältyvät: • bussimatkat Helsinki–Turku–Helsinki • Illallinen Turussa • risteily Turku–Tukholma–Turku • Inside Four -luokan kahden tai yhden hengen hytti (valinnan mukaan) • 1 x buffet ruokajuomineen • meriaamiainen • kokouskahvit ja hedelmät sekä lasi kuohuviiniä (kokoustilassa yhdistyksen omaa ohjelmaa) Matkan hinta 149 € kahden hengen hytissä, 169 € yhden hengen hytissä.            Sitovat ilmoittautumiset ja maksut Espoon yhdistykseen 4.9. mennessä, FI 47 1583 3000 1117 13, viite 25263. Muista ilmoittaa syntymävuotesi ja erityisruokavaliosi ilmoittautumisen yhteydessä sekä tarkista, että vakuutuksesi ovat kunnossa! (Matka toteutuu kun on vähintään 25 lähtijää)