Jouluretki Tallinnaan / Viking Line XPRS

Aika: 8.12.2018 klo 09:30
Paikka: Katajanokan terminaali

Terminaalissa jaetaan laivaannousukortit.

Laiva lähtee klo. 10.30 ja on takaisin Helsingissä klo. 19.30. Siirrymme laivaan klo.10.30. Meillä on käytössä 4 hyttiä, joissa voi säilyttää tavaroita sekä levätä.

Aloitamme yhteisen ohjelman kokoustilassa klo. 11.

Kokoustilassa on tarjolla kahvia/teetä, hedelmiä sekä kinkku-juustopatonki. Viking Line tarjoaa meille myös lasin kuohuviiniä. Laiva saapuu satamaan klo.13, jossa meitä odottaa tilausbussi. Bussi vie meidät  Monet2-Klimt -taidenäyttelyyn. Multimedianäyttelyssä on esillä Monet'n, Van Goghin ja Klimtin yli 140 maalausta. Näyttelyssä katsojille avautuu ainutlaatuinen animoitujen maalausten 360 asteen näyttely klassisen musiikin saattamana. Näyttely kestää n.45min.

Tämän jälkeen meillä on vapaata aikaa tutustua Tallinnan perinteiseen Joulutoriin, joka avautuu meille parin sadan metrin päässä näyttelystä. Laiva lähtee sataman A-terminaalista klo. 17.00, laivalla pitää olla viimeistään klo.16.30! Yhteiskuljetusta takaisin satamaan ei ole, jokainen tulee takaisin laivalle omaan tahtiin.

Laivalla meitä odottaa upea Buffet-joulupöytä ruokajuomineen klo. 17.

Hinta 83e/jäsen, muut 93e/hlö (hinta sisältää kaiken yllä mainitun)

Henkilökohtaiset ilmoittautumiset yhdistykseen, tarvitsemme matkaa varten nimen ja syntymäajan.

Huomioittehan, että matkavakuutuksenne on voimassa !

Sitovat ilmoittautumiset ja maksu Espoon yhdistykseen 16.11.2018 mennessä allergiayhdistys@kolumbus.fi tai 09 803 9684

FI47 1583 3000 1117 13, viite 31202