Jäsenedut

Allergia-apu

Kaikista tuotteista ja ilmanpuhdistimien vuokrasta -10% Sturenkatu 43, Helsinki, puh.09 323 8962, www.allergia-apu.fi

Ekokampaamo-Parturi Peppeco

Kampaamopalveluista -10%. Opri Karttunen, Ekokampaaja, parturi-kampaaja, Oulunkyläntie 9, Helsinki, puh. 09 795 570

Ekomarket Ruohonjuuri

Elintarvikkeista, pesuaineista, luonnonkosmetiikasta -5%, Salomonkati 5, 00100 Helsinki, puh. 09 445 465 sekä Itäkeskuksen kauppakeskus, pu.010 4204 200

Omaeläinklinikka Remedium Oy

Jäsenalennus klinikkamaksuista -25%. Puh 010 279 2100

Helsingin suolahuone

Tutustumistarjous 1.kerta (40 min) 15 € Koroistentie 4, C-talo Ruskeasuo, 00280 Helsinki, puh. 040 518 3587

Jac-MoPP

Siivoustarvikkeista (suurin osa)  -15 % Puh.09  523 800, www.jac-mopp.fi

Leppävaaran Suolahuone

Jäsentarjous 18 €. Harakantie 4, 02650 Espoo, puh. 044 279 7890, tuija.ronkanen@saunalahti.fi

Mattokymppi Oy

Kaikista normaalihintaisista tuotteista -10 % Espoon ja Vantaan myymälöistä Martinsillantie 10, 02270 Espoo, puh. 010 6664 126, www.mattokymppi.fi

Meditex Oy

Hyphen-aurinkosuoja-vaatteista -10%. Puh 0400 952 269, www.meditex.fi.

Oy Sonesta Ab

Yhteistyökumppanimme kautta on mahdollisuuus vuokrata tai ostaa ilmanpuhdistin. Sonesta antaa 10 % alennuksen tuotteistaan. Salmitie 3, 02430 Masala, p. 09 825 6160, www.sonesta.fi

SaltyFun

Kuivasuolahoito leikkihuone lapsille. Lisätietoja www.saltyfun.fi. SaltyFun tajoaa 20% alennusta allergiayhdistysten jäsenille.

Synsam, silmälaseista -30 %
Etu Allergia- ja astmayhdistystenjäsenille perheineen henkilökohtaisista ostoista: Silmälasit -30 %, aurinkolasit -25 %, piilolasit -10 %. Edut normaalihinnoista, ei yhdistetä muihin tarjouksiin. Edun saadaksesi mainitse asioinnin aluksi Allergia- ja Astmaliitto ry. Voimassa kaikissa Suomen Synsam-liikkeissä, www.synsam.fi.

Vormu

Vakiotuotteista -10% jäsenkortilla. Tuotteissa on mm.Uniguu-tyynyt, peitteet, patjat, allergiasuojat, päiväpeitteet ja liinavaatteet. Liike sijaitsee Raumalla, tuotteita voi tilata netistä ja ne toimitetaan postitse. www.vormu.fi

Wekkisuodatin

Wekkisuodatin on erikoistunut pienilmanvaihdon suodattimiin.
Kotitalouksille, taloyhtiöille ja isommillekkin kiinteistöille.
Jäsenille 10% alennus. www.wekkisuodatin.fi

info@wekkisuodatin.fi, tilaus@wekkisuodatin.fi

p. 041-506 9507.

LOMAILUPAIKKOJA:

Jäsenillämme on mahdollisuus lomailla Allergiasäätiön omistamassa lomamökissä Lapissa Jerisjärvellä. Tarkemmat tiedot liiton sivuita www.allergia.fi, ja varaukset osoitteesta kuntoutus@allergia.fi