Esitystalous 3 - RADIO, Tuoksuton näytös

Aika: 10.11.2018 klo 14
Paikka: Espoon kaupunginteatteri, Revontulentie 8, 02100 Espoo

Huippusuositun Esitystalous-trilogian päättävä Esitystalous 3 - RADIO. Radio Stage on pitkän linjan radioammattilaisten Jamin (Martti Suosalo) vuonna 2010 Tapiolaan perustama radiokanava, josta on viime vuosien aikana tullut tärkeä osa espoolaista kaupunkikulttuuria. Sillä on pieni mutta uskollinen yleisö ja vain yksi ongelma: raha.

Kun omistajakonsernin lähettämä Marika ( Vera Kiiskinen) saapuu uudistamaan kanavaa dynaamisemmaksi, Radio Stagen sisällä käynnistyy valtasuhteiden ja arvojen myllerrys. Kanavan persoonallinen työntekijätiimi (Ylermi Rajamaa, Ria Kataja, Henna Hakkarainen, Tommi Taurula, ja Raimo Grönberg) joutuu sopeutumaan uuteen ajatteluun ja maailmankuvaan.

Miten käy työpaikkojen ja Radio Stagen oman äänen?

Juha Jokelan kirjoittama ja ohjaama Esitystalous 3 -RADIO on viihdyttävä ja terävä analyysi nykyhetkestä. Se on esitys, joka soi kuin hyvä radiokanava ja kulkee kuin kovan luokan rumpalin komppi.

Liput 43e

Sitovat ilmoittautumiset ja maksu Espoon yhdistykseen 26.10.2018 mennessä allergiayhdistys@kolumbus.fi tai 09 803 9684.

FI47 1583 3000 1117 13, viite 31192