Vaikeuttaako astma tai atooppinen ihottuma arkeasi?

27.9.2019

Elokuinen tervehdys Allergia-, iho- ja astmaliitosta kaikille allergia- ja astmayhdistysten sekä atopiayhdistysten jäsenille! Vaikeuttaako astma tai atooppinen ihottuma arkeasi ja liikunnan harrastamista? Kaipaatko apua ja tukea niin vertaisilta kuin terveydenhuollon ammattilaisilta? Hae mukaan astmaa ja/tai atooppista ihottumaa sairastavien aikuisten liikuntapainotteiselle kuntoutuskurssille! Kurssi järjestetään Hyvinvointikartano Kaisankodissa, Espoossa 27.-29.9.2019. Kurssilla keskitytään liikkumaan sairauden ehdoilla ja saatat jopa löytää itsellesi uuden liikuntaharrastuksen. Ohjelmassa tiedon jakamista, kokemusten vaihtoa, vertaistukea sekä virkistäytymistä ja totta kai liikuntaa. Sinun ei tarvitse olla huippukunnossa vaan tavoitteena on löytää liikunnan ilo. Lue tarkemmat lisätiedot https://www.allergia.fi/jarjesto/kuntoutus/aikuisten-kurssit/astmaa-ja-tai-atooppista-ihottumaa-sairastavat-aikuiset-092019/ Hae mukaan hakulomakkeella https://kilta.allergia.fi/Tapahtumat/tapahtumakalenteri.aspx Lisätietoja antaa kuntoutussuunnittelija Marjo Tahtinen (p. 041 5304055, marjo.tahtinen@allergia.fi) P.S. Muistathan myös muut syksyn kurssimme: - aikuisille https://www.allergia.fi/jarjesto/kuntoutus/aikuisten-kurssit/ - lapsiperheille ja nuorille https://www.allergia.fi/jarjesto/kuntoutus/lasten-kurssit/ - verkkokurssit https://www.allergia.fi/jarjesto/kuntoutus/verkkokurssit/ - atoopikkojen aurinkopainotteiset kurssit https://www.allergia.fi/jarjesto/kuntoutus/aurinkopainotteinen-sopeutumisvalmennus/ ************ Tämä viesti on lähetetty Allergia-, Iho- ja Astmaliitto ry:n ylläpitämän jäsenrekisterin kautta. Mikäli et halua sähköpostitse tiedotteitamme, ystävällisesti ilmoitathan siitä osoitteeseen jasenet@allergia.fi Voit myös päivittää/täydentää jäsen- ja yhteystietosi (erityisesti diagnoositiedot, sähköpostiosoitteet sekä perheenjäsenten tiedot) osoitteessa http://www.allergia.fi/yhdistykset/paivita-jasentietosi/ ystävällisin terveisin, Mira Airola järjestöasiantuntija Allergia-, Iho- ja Astmaliitto ry p.050 5167858