Astmaatikon painonhallinta -verkkokurssi

30.8.2017

Kaipaatko astmaatikkona tsemppiä ja konkreettista neuvoa ja tukea painonhallintaan? Tule Allergia-, iho ja astmaliiton järjestämälle astmaatikon painonhallinta- verkkokurssille syksyllä 2017. kurssin kesto on 8 viikkoa 4.10-29.11.2017. Kurssilla saat vinkkejä liikkumiseen astman kanssa, ymmärrät liikunnan sekä ravinnon merkityksen painonpudotuksessa ja painonhallinassa. Saat kurssilla ammattilaisilta tutkimuksiin perustuvaa tietoa ja neuvontaa sekä vaihdat kokemuksia muiden astmaatikkojen kanssa. Kahdeksan viikon aikana teet kurssitehtäviä nettisivuilla tia kännykkään ladattavan appsin kautta.

Kurssi on suunnattu ylipainoisille tai vähän liikuntaa harrastaville. Ilmoittautuminen tapahtuu 18-29.9.2017. Kursille mahtuu 30 henkilöä. Ensisijalla kursille on Allergia-, iho- ja astmaliiton jäsenyhdistysten jäsenet. Valituille henkilöille ilmoitetaan ma 2.10.2017 ja heille annetaan tunnukset nettisivuille kirjautumiseen.

Lisätietoa: www.allergia-fi/toiminta/verkkokurssit/astmaatikon-painonhallinta-verkkokurssi/.